Rehearsal

19 Juni var det dags för Pamelas och Matthews rehearsal wedding/dinner. Jag var fullt sysselsatt med att sminka flera av kvinnorna i huset ända fram till 15-tiden då det bar iväg till kyrkan Saint Charbel Maronite för att repetera bröllopsceremonin.

Efter flera repetitioner var det dags för rehearsal dinner på St. Elias Banquet Centre. Det serverades libanesisk meza till förätt och sedan stek med rönvinssås, grönsaker och ugnsbakad potatisklyftor.

Dansade non-stop i flera timmar innan hemgång. Min släkt är minst sagt livlig och kan dansa och ha roligt i princip vilken situation som helst! Jag älskar det!  

 Wedding rehearsal - varje steg ska vara korrekt placerad 
 
Me and the bride to be (Pamela) 
 
Jag och min australienska släkting Nicole 
 
 
 
Nicole, Tina, John, Biaggio, Jessica, jag, Maria och Sofie :) 
 
Syrran, jag och Nicole 
 
 Dansar dabke med syrran 

Kommentera här: