Underbart bröllop

Förra lördagen var dagen äntligen kommen. Pamela och Matthews bröllop. Dagen drog igång redan klockan 5.30 då vi steg upp för att åka till frisören för att göra våra håruppsättningar. 
Efter det åkte vi hem där caterad frukost väntade och en sminkös som sminkade alla som ville. Vid ca 12.30 började familjens vänner och släkt droppa förbi för att "eskortera" ut bruden ur sitt hem. Hög musik spelades och folk strömmade in en efter en. 
14.30 bar det sedan iväg till kyrkan. Cermonin var vacker och särkilt rörd blev man när Matt och Pam utbytte sina "vows" (löften). Ugh jag har blivit för sentimental för bröllop, haha. 
Efter det körde vi till bröllopsfesten som hölls på Sala San Marco Banquet. Fantastisk fest med underbara människor, hysteriskt roliga men också rörande tal, underhållning (musiker och dansörer/dansöser), utsökt mat och grym musik. Så tacksam för min underbara släkt och för att vi fick vara med och fira denna stora dag. Den var minst sagt oförglömlig. 
 
 
Vi och austrialienarna - aussie aussie aussie! 
 
 
 
 
Lilian (brudens mamma) eskorterar söta Adrian! <3
 
Brudtärnorna gör entré
 
Pamela - slående vacker 
 
Bröllop gör mig emotionell 
 
I promise you I will... (här någonstans började jag gråta som ett barn, haha) 
 
Den första kyssen som gifta! 
 
Lokalen
 
 
Syrran, Jessica och jag 
 
Räkor på isbädd
 
 
Dukningen 
 
Parteeeeey 
 
Det hölls många fina/underhållande tal. Här håller Pamelas systrar ett rörande tal 
 
The happy couple och tårtan jag var för mätt för att smaka! 
 
 
Oho :O 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Wow so fint lagt med bilder o beskrivning ! Älskar dig Gabriella o saknar dig mitt fina barn <3

Kommentera här: