Framme i Kanada

Efter 14 timmars resande igår (med en stressig mellanlandning i Frankurt) anlände vi igår kväll till Kanada, Toronto. Flyget från Frankfurt till Toronto tog 8 timmar och var hyffsat smärtfritt. Läste "The Fault In Our Stars" (en bok som för övrigt faller mig helt i smaken), kollade på "The Wolf of Wallstreet" och sov så gott jag kunde. 
Just nu hälsar vi på mammas väninna Hasmick i Toronto men om en vecka bär det iväg igen till Ottawa för ännu ett bröllop. Kommer alltså att spendera 2 veckor i Kanada och sedan påbörjar jag mitt nästa äventyr - 6 månaders utbytesstudier i New York! Känns fortfarande overkligt att igår var min sista dag i Sverige på 6,5 månad.
 
Min första gång att flyga Jumbojet. Över 350 sittplatser och två våningar.
 
Införskaffat på tax freen - Min favoritfoundation Chanel Perfection Lumiere, YSL Volupté Sheer Candy (färgat läppglans/balsam-hybrid) och ögonmakeup remover från Origins

Kommentarer:

1 Ullis:

skriven

Härligt Gabbe ! Måste ha rest över massa tidzoner.. I förrgår skulle du minsann va bort 7mån och nu 6,5;-)). Ha så kul!

Kommentera här: